יום שבת, 7 בספטמבר 2019

Şanışer - Susamam מילים תרגום לעברית




Günler koşuşturmakla geçip giderken
Neden var olduğunu unuttun
Neden olduğun sorunlarınsa farkında değilsin
Gülmek eğlenmek istiyorsun









Şanışer - Susamam מילים



Günler koşuşturmakla geçip giderken
Neden var olduğunu unuttun
Neden olduğun sorunlarınsa farkında değilsin
Gülmek eğlenmek istiyorsun
Sorunlara çözüm bulmak gibi bir derdin yok
Hayat zaten çok zor
O yüzden müzik seni eğlendirsin
Gerçeklikten uzaklaştırsın istiyorsun
Ama biz müziğin bir şeyler değiştirebileceğine inanıyoruz
Bizimle gel
Başlayalım mı?

[Verse 1: Fuat] (Doğa)
Cengiz Han zamanı akan nehirde
Elini yıkamanın bedeli ölümdü
Göç edip çürüdük
Çöp kusarak üç denize sıçan bi' hale büründük
Egzoz gazı soluyan
Sağı solu belli olmayan
Mangala gitti maganda!
Orman yanar
Tabiatın gözleri kan ağlar
Kibir yaptı tavan
Fabrika bacası basar
Atom reaktörü, çöpü hasar
Electro smoke ile her an atakta
İnsan en büyük parazit
Gezegene bak lan!
Hayvan kadar olamadı beşer
Ortama uyamadı revize eden
Faturasını gelecek nesil öder
Kıyamet şur'da "mal" gibi izle!

[Verse 2: Ados] (Kuraklık)
Abi yapma!
Atma şu izmaritini denize
Geri alamazsın
Gün gelir o pisliğini attığın denize hasret kalırsın, bakamazsın!
Kurak Afrika görüntüleri uzak değil
Çocuğun büyüdüğü yer sulak değil
Çünkü yok ettik gölleri, nehirleri, ırmakları, HEPSİNİ!
Nasıl acımadık?
İnanamıyorum
Elimizde varken hiç değerini bilmedik
Plastikle dolmuş mideleri hayvanların buna hiç mi üzülmedin?
Nette paylaşmaksa yetmez
Bi' şeyler yapmalı
SUYU KİRLETMEYİN!
Su gibi aziz olsun ülkem
Onun can damarlarına
Bu zehri vermeyin!

[Nakarat: Şanışer]
Gel, gün olur hapsolur bu suçlu cümleler!
Yenilir hiç olurum fark etmezler!
Susma, susamam!
Korkma yanıma gel!

Gel, gün olur hapsolur bu suçlu cümleler!
Yenilir hiç olurum fark etmezler!
Susma
SUSAMAM!

[Verse 3: Şanışer] (Hukuk)
Ben bi' beyaz Türk'üm Yasalarım Anglosakson ama kafam Ortadoğulu
Apolitik büyüdüm, hiç oy vermedim
Kafamı tatile, gezmeye, borca yordum
Adalet öldü, ucu bana dokunana dek sustum ve ortak oldum
Şimdi tweet atmaya bile çekiniyorum
Kendi ülkemin polisinden korkar oldum
Üzgünüm ama senin eserin ülkedeki umutsuz nesil
Senin eserin bu mutsuz kesim ve bu kurşun sesi!
Sebebi nedir bilmeden hapiste çürüyen o suçsuz sefil
Senin, senin eserin, senin eserin bu korkunç resim
Bu yorgun sesim
Fakirin vergisiyle yatına, katına katana salak
Haşere geri yolsuz vekil seni, senin eserin!
Sen hiç yıkanmadın
Ölümle bi' kez bile tıkanmadın
Elinde 3. dalga karton bardak kahve
Tek derdin o özenti "Start-Up"ın
Şimdi kapını kollaması gereken adalet gelir acımaz
Vurur kırar kapını
Çünkü çocuk öldü vuran memurdu diye "Haklıdır" dedin
Sesini çıkarmadın, yani suçlusun!
Çünkü iki gün üzülüp sonra gözündeki nehri kuruttun
Tuğçe ve Büşra'nın katilini serbest bırakan hakimin adı neydi unuttun!
Şimdi başına bi' şey gelse şeh'rin hukuk mu?
Bi' gece haksızca alsalar içeri seni
Bunu haber yapıcak gazeteci bile bulamazsın
HEPSİ TUTUKLU!
Salınan katillerin aldığı canlar (Geri gelmeyecekler!)
Haksız yere hapiste geçen yıllar (Geri gelmeyecekler!)
Sen sustun, ses etmediğinden bindiler tepene
Haklarını elinden aldılar ve güzellikle geri vermicekler

[Verse 4: Hayki] (Adalet)
Adalet sözde mülkün temeli
Tıkamış kulağını duymaz ne dediğini
Âdeti, töresi, geleneği söyle
Giden kötüydü de gelen iyi mi?
Bu medeni mi?
Biz yiyemiyo'ken senin kürkünün bile yemediğini
Sizin polisiniz silahını çekip güpegündüz ortalıkta vuramaz dilediğini
Medya, basın, hukuk, asker hepsi sizin için çalışırken
Aslen güneş bile üzerine doğuyo bu çocukların
İşe gidip geliyolar canlarına kasten
Silahınızı kin!
Bu çektiğimiz bizim günahımız değil
Planınız iyi!
Ben bilmem bunun inananı kim?
Ama bilirim, gel
Silahımız dil!

[Verse 5: Server Uraz] (Hukuk)
(Bu Server Uraz)
Ben sesiyim kayıp neslin
Sansürü olamam ayıp resmin
Ekibimi bu mezardan çıkarabilmek için hep gözlerim açık, uyanık ayık gezdim
Sopa, bıçak ne yazar ki? Zayıf hepsi!
Öncelikle olmalı akıl keskin
Sabır bey'nimi yiyip bitirirken yağmur gibi yağanları yakıp geçtim!
Müzik yapmak dışında bi' bok yemedim!
Polis tutukladı bi' şeyleri problem edip
Yine duruşmadayım sen konsere git
Ben aynı takım elbisemle 10 senedir
Biri dönüp desin bana "Çaban boş yere değil"
O gün kalbimi, ruhumu komple veriyim ama
Yargı gelip arıyor bedeli
Yaşıyorum cehennemi, yanıyor bedenim

[Verse 6: Beta] (Türkiye)
Merhaba Türkiye ende var hüviyet Yaşamaya çalışıyoruz hasbelkader gitmeden katakulliye Ekrana süs diye çıkan şarlatan, hep fanatik biri! Fesatlık, kötü niyet salgın gibi Eder daha manipüle! Bu bir temsil ya da piyes! Bu uçaksa bu türbülans! Komşumuzdu Suriye Şimdi bu gemideki vatandaş mı? (Yurttaş mı?)Huzurda değil ölü bile topraktakilerin ahı var
Sadece gazeteydi "Hürriyet" Sen olabildiğince özgür ol!

[Verse 7: Asil Slang & Zen-G] (İstanbul)
Hepimizi bi' lokmada yutuveriyo' Pis boğazlı İstanbul! En iyi zamanları törpülüyo' Çözülemeyen gizemli esrar bu! Taşı toprağı altın (altın) Eli verdim, kolu kaptı (saldır) Ulaşım, eğitim, yargı (yardım) Şeytan zehrini saldı (saldı) Paranız olmalı, ya da birileriyle aranız olmalı Kodamanlarda numaranız olmalı Aksaray'da bir adamınız olmalı Bizim yatımız katımız bi' de yalımız olmadı Kumbaramız dolmadı da bununla doğmadım Ki metropolde biraz amacın olmalı Yapıcı olmadın, yakıcam ormanıBeton ormanda hayvan olman normal
Tutsak göz altların yine morlar Yönetenler çağ dışı dinozorlar Bu ormanda herkese göre rol var Sustukça sıra sana gelecekAydın beyinleri bekliyor karanlık gelecek

[Verse 8: Sokrat St] (Eğitim)
Mezun olucam Cash para, diploma ver bana Para yoksa ter dökmeliyim Eğitimde fırsat eşitliğini fırsata çeviren bi' üniversiteliyim Ben mezun oldum Yarattığınız sistem yüzünden bi' serseriyim Ben mezun oldum Ya kasiyer olayım, ya da sinemada sana yer göstereyim Sokak başı üniversite ama köy okulları çok terste Başa gelenin ideolojisi neyse o anlatılır her derste Zengin, fakir ayrı Torpile ya da parasına göre kayırır Eğitim endüstridir İnşaattan rant sağlamaka aynı! Kiminin kitap alıcak bi' parası yok Öğretmen atanıcak ama "arası" yok! Milletvekili bi' tanıdık mı, wow Beni anlaman da bu mantıkla zorBari bi' köy okulunun yardımına koş
Her tarafı kaos Sen de biraz boğuş Bu gece uyudu zorla çocuk Okula gidecekYOL YAP!

[Verse 9: Ozbi] (Sorgulamak)
Neden bu gök, bu yıldızlar, bu galaksiler, gezegenler Neden, neyden bu evren? Neyden bu dünya? Neden ben, neden sen, neden biz? Sorgula, hele bi' sor lan bi' "Neden ben varım? Nereden geldim ve neden bi' insanım? Nasıl oldum? Nasıl olduk? Nası' oluyo'? Nası' anlam kattık? Nası' doluyo' bu kafa? Neye tapınıyo' hayat kimi kayırıyo'?" Hasat ne doyuruyo' hesap Anlasak, anlatıp her şeyi kavrasak da len Anlamak mı yasak olabilir Ama sadece bi' yanıtı yok bi' sürü cevap var koş git yanıt ara Peşine düş mutlaka kanıt araRuhunu demle hep yakıt ara lan
Kalbini tut ve de buna tanık ara Hadi nefesini gör ve git sanat ara Sorgula sorgula atomları Işık hızını düşün ve de git kanat ara sonra Uç uçabildiğin kadar Uçabildiğin kadar Uçabildiğin kadar uç Uçabildiğin kadar uç Bırak kendini

[Verse 10: Deniz Tekin] (Kadın Hakları)
Ben bilmem hiç kendimi korumak zorunda kalmadım Bilmem ben bi' çocuğu düşünmek zorunda olmadım Hiç evlendirilmedim Evde dayak görmedim Kendi evimde kendi odama zorla hapsedilmedim Sözlerinizi kusmadım Yurdumdan edilmedim Nefretinizle yanmadım Yakılarak can vermedim Hiç kardeşim olmadı Hiç abimden korkmadım Okuldan alınmadım Ben hiç öldürülmedim

[Verse 11: Yeis Sensura & Sehabe] (Kadına Şiddet)
Kadına el kalkmaz ulan beyinsiz Erkeksin ama insan değilsin Aslında o en iyiye layık Kadına şiddete hayır Ülkede erkek neden en üstte minibüste, evde ya da metrobüste Taciz şiddeti hiç bitmiyo' Kınamakla falan iş bitmiyo' Uh, ah, adam olamadınız bu kalıbının adamı mı para babalarınız? Beşiktaş'ta beş tokat, leş hareketler Cebi dolu ciğerin beş para etmez Yaşadığın kafa ne? İnsan mısın? Biz utandık ulan! İnsan mısın?
İnsan mısın? Bu hale nasıl gelir insan? Nasıl?

[Bridge: Aspova] (Dünya)
Düşerim derinlere Dünya, dönsün başım gibi Aklımı kaybederek rüyaNefesim, iç sesim Düşerim derinlere

Dünya, dönsün başım gibi
Aklımı kaybederek rüya Nefesim, iç sesim Düşerim derinlere

[Verse 13: Defkhan] (Gurbet)
Kaptı kafamı çarptı duvara Beni koruması gereken tenime bastı cigara Kaldırdı geri bütün derileri kattı dumana Yattım falaka motherfucker bu mu yargı burada Hangi kurala denk? (denk) Cenk için hazırım, karışır her yer Öğretilen bu işte Şiddeti sevmek ve ipleri germek Bak Almanya buz gibi morg Bana sor sana diyim Gençlerin çoğunda amfetamin, tilidin ya da weed, kokain ya da speed, crackSana göre güzel ama bana göre değil
Bana göre değil, kafana göre yürü bas mayına geber Ederi kaç? Kaç? Kaç? Kaç paraya bedel? Yeter artık dönme teker gibi Dost ol yeter banaGeliyorsan dosdoğru gel

[Verse 14: Şanışer] (Hayvan Hakları)
Bi' kap su ver çok mu zor Vicdanlı ol be lanet Anlamak istemiyo'sun ama bütün bu canlar sana bana emanet Lan bi' düşün: "Soğukta kışta dışarda tek başına yaşıyo'sun Dilini anlayan kimse yok hep tehlike, hep felaket, hep afet" Âdeme bir türlü yaranamazlar Vicdana bakar paraya bakmaz Toplayıp ormana atmak çözüm değil Bunlar kurt değil, ormanda kendi başlarına yaşayamazlar Onları sen savun, onlar kendi haklarını arayamazlar
Barınaklar dolu Memleket acı Seması kara Sokak hayvanlarına tecavüz etmenin, işkence etmenin cezası para "Büyük ahlaksızlıklar için büyük aptallar lazımdır"Bütün insanlar suçlu değildir ama
Bütün hayvanlar masumdur

[Nakarat: Şanışer]
Gel, gül olur hapsolur bu suçlu cümleler! Yenilir hiç olurum fark etmezler! Susmam, susamam!Korkma yanıma gel!

Gel, gül olur hapsolur bu suçlu cümleler! Yenilir hiç olurum fark etmezler! SusmamSUSAMAM!

[Verse 15: Sokrat St] (İntihar)
Gitme, Gitme, Gitme, Gitme Daha çok şeyi değiştirebiliriz bu hayatta İnat etme Hepimiz pes ettik vaktiyle Şimdi sık yumruğunu Sustur şu suskunluğunu Unutma kafan atınca nasıl da dimdik durduğunu İçin dışın nefret Gel Hiçbir şeyi yaşamak kadar sevme Sana bi dünya yaratamam da elini tutarım elbette Varsın herkes terk etsin seni Sen dünyayı terk etme Seni yargılamıyorum
Acını tam olarak anlamam mümkün değil biliyorum
Kaldıramadığım yükleri bırakıp kendi yolumdan gidiyorum ben
Sen de aynaya bak lütfen
Seni seviyorum de

[Verse 16: Aga B] (Faşizm)
Ey! Faşizm ne mi? n amiyane deyimiyle faka basacağız Beynelmilel el birliğiyle Tek bildiğiniz siz Ve de pek çok kazanın asıl sebebi aşırı hırs Bu hırs bi' ebedi his Evde eşine kız Sokakta kriz Fıss, tokakla köpeği Cins ise değil de miks ise tabii Akılsız, ey Kendinden çalan hırsızPolisten tırs, ey Ol ister sistem Hiç çiğ sığ birey Bir neyin ne olduğunu Bi' de bizi bil Biz façası pis de eli temiz bir nesiliz Bu işin selesi siz deTekeri gidonu biz
Ey, e bi tabi biz de biz gibi bir nes'lin peşindeyiz Ey, bu tek emelimiz saygı, tohum Torun, ayna ol Kaygı bol da yol Ey, tam da bu Ya boğul ya doğ Tonla yanlışa, gırla doğru
Olsun torun, saygı tohum

[Verse 17: Mirac] (Sokak)
Yüzüne bakamam yüzüm düşer o yerlere Ayakları çıplakken gözleri dalar düşlere Başı önünde ama beden çıkıyor sefere Yok mecal dizinde Bak, her bi' günü sürgüne Kaçamıyo' kovalıyo' zalimler Ele güne, ele bakıyor o gözler Kodamanın parasını ateşe ver Ve de koyduğumun egosunu bi' yere ser
Sokağa bakanın adını değil Yoksulumun, yetimimin adını ver Zabıtaları seyyara değilGökdelenlere gönder

[Bridge 2: Mert Şenel]
Fırtınadan kopup giden dalların bi' tanesiyim Fazla yol almış ve yıpranmış İçimde neler dönüp durur anlatsam tarifi yok Bazen evsiz bi' çocuğun hikayesiyim

Fırtınadan kopup giden dalların bi' tanesiyim Fazla yol almış ve yıpranmış İçimde neler dönüp durur anlatsam tarifi yokBazen evsiz bi' çocuğun hikayesiyim

[Verse 19: Kamufle] (Trafik)
Can pazarı, otobanlar can pazarı 365 günün riskli Bitmiyo' gamsız magandası Öde kan parası Bi' kaza bayrama matem düşürür Yürek dağlar acılar cabası Bir sela çınlar kulaklarında Hiç dinmez yarası Trafik terörüne eşlik eder alkol, şiddet, hız tutkusu 25 yaşında yüz binlik arabaya binen gençlerin yok korkusu Önce emniyet sonra hoşgörü Sabır, selamet gerekiyor insanUfacık bir hata her şeyi karartır inan yok dönüşü

Şanışer - Susamam מילים תרגום לעברית


ימים חלפו לסרוק
למה שכחת
אתה לא מודע לבעיות שנגרמו עבודות ללכת
אתה רוצה להיות צחוק וכיף
אתה לא צריך לדאוג לגבי למצוא פתרונות לבעיות
החיים הם מאוד קשים
לכן מוסיקה לבדר אתה
אתה רוצה לברוח מהמציאות
אבל אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לשנות משהו במוזיקה
בואו איתנו
שאני אעשה זאת?

[פסוק 1: Fuat] (Natural)
ג'ינגיס חאן הנהר זורם בזמן
יד לשטוף את עלות המוות
אנחנו הגרנו ריקבון
שלוש ב הקאות ים אשפה חמה "עשו נניח
נשימה לפליטת גז
מִזגִי
Mangala הלך Maganda!
יער אורות
עיניו של הטבע לדמם
יהירות לשיא
הדפסי ארובות מפעל
כורים אטומיים, נזק אשפה
התקפה אלקטרו בכל רגע עם עשן
טפילים גדולים אנושים
האיש הביט כוכבי לכת!
החיה לא הייתה עד חמש
שלא הצליח לעמוד מדיה המתוקנת
דורות עתיד ישלמו את החשבון
הדין השורא ב "סחורה" כמו לצפות!

[פסוק 2: Ados] (יובש)
קבלת אבו!
לזרוק בדלי סיגריות לים הבאים
לא ניתן לבטל
אתה געגוע הים יבוא היום אתה מחרבן, אתה לא יכול להסתכל!
תמונות הצחיחות אפריקה לא רחוק משם
לא ביצות שבו הילד גדל
מכיוון שאין לנו אגמים, נהרות, נחלים, הכל!
איך אנחנו רחמים?
אני לא מאמין
אנחנו אף פעם לא יודעים את תשתלם ביד
האם מעולם לא מתחרט על זה מלא בטן חיות פלסטיק?
מה היא שתפה לא מספיק
הדברים" Bi לעשות
עכירות במים!
אני מתענג כמו מדינות לקבל מים
נשמת אפה שלו
אל תיתן את הרעל הזה!

[פזמון: Şanışer]
נו באמת, לכודים במשפטים פליליים זה יהיה היום!
אכיל לא מבין שידעתי אי פעם!
זוסמן, אני צמא!
פחד שלא יתקרב אליי!

נו באמת, לכודים במשפטים פליליים זה יהיה היום!
אכיל לא מבין שידעתי אי פעם!
שתיקה
הצמא שלי!

[פסוק 3: Şanışer] (חוק)
ואני BI "משפטי הטורקי לבן אנגלו-סכסון, אבל אני עומד בראש צוות של המזרח התיכון
א-פוליטי גדלתי, לא הצבעתי בכלל
הראש שלי על טיול חופשה, ואני חוב עייף
השופט הוא מת, סגרתי עד הסוף נוגע בי ואני נעשיתי שותפים
עכשיו אני אפילו חושש לזרוק טוויט
פחדתי שהמשטרה במדינה שלי
אני מצטער אבל דור נואש היצירה שלכם בארץ
אומלל וחותכים זה את הקול המוביל של העבודה שלך!
נמק בכלא מבלי לדעת למה הוא אשם ואומלל
אתה, העבודה שלך, העבודה שלך אלה תמונות נורא
זהו קול עייף
או למסות פעמים העניה, טיפש קטאנה
באגס סגנים מושחתים בחזרה אליך, העבודה שלך!
אתה אף פעם לא לשטוף
נשק דו "אפילו פעם אחת סתומים
כוס קפה קרטון גלי 3rd ביד
הבעיה היחידה היא wannabe "Start-Up" ב
עכשיו לצפות את הדלת של צדק צריך הכנסות לא מריר
תירה שברה את הדלת
מכיוון שהוא היה קצין שירה הילד מת "נכון," אמר
אתה מרים את הקול שלך, כך שאתה אשם!
מכיוון הנהר בעין יבשה אחרי יומיים אתה להתאבל
טוגצ'ה והשופט משחרר את שם רוצח büşra נשכחו!
ב לכל עכשיו "עושה משהו לבוא şeh'r של החוק?
הלילה" Bi כולל הוגן אם הם לוקחים אותך
אתה לא תמצא אפילו זה חדש לכתבים yapıcak
כל האסירים!
האם נלקח על ידי רוצח מתנדנד (הם לא יחזרו!)
שלא בצדק נכלא בשנה שעברה על (הם לא יחזרו!)
אתה תשתוק, כי הם עלו על הגבעה לקול
הם לקחו בחזרה את הידיים של זכויות ויופי vermicek

[פסוק 4: No אחר] (שופט)
בסיס משפטים של הנכס שנקרא
ולא יש את האוזן אינו שומע את קבקב
מסורות, מנהגים, מסורת לספר
יציאות טובות מן הרע?
האם זה מתורבת?
אנחנו אפילו לאכול הפרווה שלך שבעוד yiyemiyo'k
המשטרה שלך לשלוף את האקדח שלך לא יכול לירות לאור היום סביב שהשפה
מדיה, מדיה, חוק, צבאי, כל זאת תוך עבודה בשבילך
במקור מהשמש אפילו על הילדים האלה doğuyo
Geliyo צריך ללכת לעבודה ולא יכול במכוון
שנאת הנשק שלך!
אנחנו לא שאנחנו לוקחים החטא שלנו
התוכנית הטובה ביותר שלך!
אני לא יודע מי שמאמין זה?
אבל אני יודע, לבוא
בשפות האקדח שלנו!

[פסוק 5: שרת Uraz] (חוק)
(זה Uraz שרת)
אני הקול של הדור האבוד
אני לא יכול להיות צנזורה רשמית בושה
הצוות שלי תמיד פתוחה עיני הקבר הזה, מפוכח, ער, ביקרתי
Stick, סכין מחבר מה? מסכן אותם!
ראשית, המוח חייב להיות חד
עברתי סבלנותי bey'ni לשרוף שומן כמו מי לטרוף את הגשם!
מלבד קבלת דו מוסיקה "אני אוכל חרא!
המשטרה עצרה דבר על הבעיה של האם
שוב, הלך לקונצרט בפגישה לך
אני 10 שנים עם אותה החליפה
מישהו לחזור אלי כמו "המאמץ אינו לשווא"
באותו יום לבי, אבל אני נותן את נשמתי כדי להשלים
במבט בתשלום שיפוטית לבוא
אני גר לעזאזל, לשרוף גוף

[פסוק 6: Beta] (טורקיה)
קישוט כינור מסך השלום טורקיה הוא עזב את השרלטנים בזהות אנחנו מנסים לחיות במקרה, תמיד קנאי אחד! שובבות, כגון התפרצויות של אדר בחוסר תום לב מניפולציות יותר! ייצוג זה או לשחק! זה uçaks המערבולת הזאת! עכשיו זה היה שכנינו האם סוריה על אזרחי לוח? (M אזרחים?) אפילו לא חייב וארץ המתים בשלום אלה אה
זה היה עיתון רק "Hurriyet" אתה יכול להיות חופשי ככל האפשר!

[פסוק 7: סלנג & זן מאסטר-D] (איסטנבול)
כולנו דו "פירור yutuveriyo" Dirty גרון איסטנבול! התקופה הטובה törpülüyo "לא פתורה המריחואנה המסתורית הזה! מרוצף זהב (זהב) נתתי אליי, זרוע ותפס (תקף), תחבורה, חינוך, רשות השופטת (עזרה) שטן רעל בלבד (לקרוא) חייב להיות הכסף שלך, או אם אתה קורא עם מישהו צריך להיות המספר שלך ב הטייקונים חייב כשיש גבר אקסראי היכטה שלנו שלנו מוצק דו ' היינו ממולא, אנחנו לא קופסת-החיסכון באחוזה לא נולדתי עם זה מטרופולין זה לא קונסטרוקטיבי להיות אובייקטיבי מעט, yakıca שאני ormanıbeto להיות חיות נורמליות בג'ונגל
מנהיגי האסירים עדיין את עיניו של הדינוזאור סגול פעמים לקחו תפקיד לכולם ביער הזה שותק מחכים לך בחודש הבא כפי שעשו מוחם עתיד אפל

[פסוק 8: סוקרטס סנט] (חינוך)
כסף בוגרי olucam מזומנים, תעודה נתנה לי מתרגם לשוויון הזדמנויות הזדמנויות בחינוך צריך להזיע או כסף דו "גברים בקולג 'בן משום שהמערכת שיצרה, סיימתי דו" serseriyim סיימתי או דבר קופאית, או בקולנוע, תנו לי להראות לך מקומות שאתה ראש הרחוב של האוניברסיטה, אבל בתי ספר כפריים מאוד הפוך עבור אל האידיאולוגיה של מה שזה מתואר בכל קורס מהעשירים, העניים הם העדיפו על ידי טורפדו או כסף נפרד מתעשיית אנונה חינוך בניית sağlamaka זהה! מי ירכוש את הספר הדו מורה atanıcak אבל אין כסף 'כדי' לא! סגן דו "אתה יודע, וואו, דו zorbar ההיגיון הזה מבין אותי" בכפר נחלץ לעזרה של ספר
כל היבט של כאוס לך לעשות gidecekyol נאבק קצת להכריח ילדים בבית הספר לישון הלילה!

[פסוק 9: OZB של] (לברר)
מדוע השמים ואת הכוכבים, הגלקסיות, הפלנטות למה היקום הזה ממה? בעולם הזה ממה? למה לי, למה אתה, למה לנו? תשאול, במיוחד דו "שאל האיש דו" "למה אני צריך? אני בא ולמה דו 'אדם אני? איך קורה? איך הגענו? נאה' Trippin '? נאה' אנו מתכוונים רצפה? הנאה 'doluyo' הראש? מה tapınıyo "חי לפעמים kayırıyo "?" קציר מה doyuruyo "חשבונות מסכים, אומר הכל kavrasak עלול לאסור אותי להבין את האדם, אלא רק דו" אינו מגיב דו "המשיך המון מיהר לשם כדי לענות לצוד אותו לחפש תשובות לחלוט את araruh ראיות חזקות תמיד לתדלק איש ביניים
בואו לקרוא כעד בלבך ולשמור את הנשימה וללכת לראות שאילתות חיפוש אמנות נחקרות המהירות של אטומים לאור לעוף משם כמו שאתה יכול לחשוב, ואז להתקשר גם עלית לאגף ככל שתוכל עד סוף סוף סוף הסוף עד כמה אתה יכול כפי שאתה יכול להרשות לעצמך בסופו של דבר

[פסוק 10: אחת של הים] (זכויות נשים)
לא ידעתי שאני לא צריך להגן על עצמי יודע שאני דו "אני לא צריך לחשוב על הילד שמעולם לא היה נשוי בבית לא ראיתי מכות בבית משלך, בחדר שלי, אני מקיא את המילים שלך, הייתי חיל-כליאה אני בוער שנאה אין לי שריפה Yurdum אני נותן פעם בחי האח עשיתי לקחת מבית הספר, אני חושש הערב אי הפעם שלי אני עדיין לא נהרגתי שום

[פסוק 11: הייאוש Sensur A & sehabe] (אלימות נשים)
יד אולן נשים לא מקבלת גברית טיפשי אבל אנשים לא מקבלים למעשה עדיף נשים ראויות לאף מדינה להוביל הזכר באלימות המיניבוס בראש, בבית או אלימות וטרדת Metrobus פעם bitmiyo "החינה אבל משהו עסקי bitmiyo" אה, אה, הבחור לא היה של גבר עובש זה הכסף שלך, אבא ? חמישה בשיקטאש סטירה, מה שעברת תנועות ראש של שלדי כיסים מלאי ריאות חסרות ערך? האם אתה אנושי? אנחנו הבכנו לעזאזל! האם אתה אנושי?
האם אתה אנושי? איך זה להיות אנושי? איך?

[גשר: Aspov א] (העולם)
נפלתי לתוך עולם עמוק, אני יוצא מדעתי כמו rüyanefes לקבל הראש שלי הסתובב, נפלתי עמוק לתוך הקול הפנימי שלי

העולם, כפי שאתה והסבת
אני מאבד חלום הנשימה דעתי, נפלתי עמוק לתוך הקול הפנימי שלי

[פסוק 13: Defkh על] (בחו"ל)
האונייה הייתה טרקה את הראש על הקיר כדי להגן עליי שהיה צריך cigara בס ההכרה מסיר את כל העור היה בחזרה על הרצפה הייתי מלקות עשן או שלטון זונה כאן הוא שווה ערך למה רשות השופטת היא זה? (Equivalent) אני מוכן סנק, מבולבל בכל מקום למד אהבת אלימות בעבודה זו ולחפש למתוח מתי קָרָה חבל גרמניה ברוב לצעירים אני אומר לי לשאול אותך אמפטמין, tilidine או עשב, קוק או מהירות, יפה על ידי סדקים עד, אבל לא בשבילי
לא בשבילי, על פי ראש הלך מכרת אדר הבס כמה למות? כמה? כמה? כמה זה שווה? מספיק זה מספיק חברים כמו גלגלים מסתובבים לבוא ישר אליך banageliy

[פסוק 14: Şanışer] (זכויות בעלי חיים)
Bi "כוס המים נתנו כל כך קשה מצפוניות הוא הבנת ba מזוינת ואל תשאלנה אותי, אבל כל הנשמות האלה אתה LAN הפקיד לי דו" חשבו: "אתה גר מחוץ לבד בקור החורף מבינה את השפה אחד לא סכנה תמיד, תמיד אסון אסון, תמיד" שם yaranamaz, אבל איכשהו לא רואה שלך להרים כסף נראה המצפון הוא לא הפתרון לזרוק אותם לתוך זאבים ביער, לא לך להגן עליהם ביער לא יכול לחיות בכוחות עצמם, הם לא יכולים לקרוא את זכויותיהם הם
המקלטים מלאים מולד סבל בעלי חיים משוטטים בגורמים שמים לארץ אונסת, עינוי כסף פלילי "הוא הכרחי מוסריות טפשה גדולה" כל האנשים אינם פושעים אלא
כל החיות הן חפים מפשע

[פזמון: Şanışer]
נו באמת, שחוק נלכד במשפטים הפליליים הזה! אכיל לא מבין שידעתי אי פעם! אני שותק, אני צמא! אל תפחד, מגיע לידי!

נו באמת, שחוק נלכד במשפטים הפליליים הזה! אכיל לא מבין שידעתי אי פעם! אני לא יכול susmamsus!

[פסוק 15: סוקרטס סנט] (התאבדות)
לכי, לכי, לכי, לך יכול לשנות הרבה יותר להיות עקשן בחיים האלה, כל מה שיש לתת לשעבר עכשיו לעתים קרובות מגיעים שונא זרים לאופן ידי אגרוף שתיקה שתיקה הבא זכרו זרק את כשעמד בראש גבוה מאוהב מספיק כדי לחיות שום דבר שאני יכול לגרום לך להיות בעולם גם אני מחזיק ביד כמובן Varsın אתה עוזב כולם לעזוב את העולם אתה לא שופט אותך
אני יודע שאני לא מסוגל להבין את הכאב באופן מלא
הסר עומסים לא יכול לעזוב אני הולך מגדרם
אתה מביט במראה, בבקשה
אני אוהב אותך

[פסוק 16: גיל B] (פאשיזם)
O! מה לעשות פאשיזם? n אנחנו נזיין על קשר עם האמין עד האחדות ידות אמירת Beynelmilel עם אחד אתה יודע שאתה ורווחי רב הגורם העיקרי שאיפה מוגזמת השאיפה הזאת להיות "התחושה ניצחית על ילדה הביתה לאשתו במשבר הרחוב הפיס, בעוד כלב tokakl סוג לא לערבב את hırsızpolis המטופשת, O עצמית המשחק הטבעית הוא כנראה נבהל, מערכת O הירשם מעולם שואלת B איזה אנשים רדודים גלם מה "חזית מאתנו יודעים שאנחנו דור של ניקיון כפות מלוכלכות ובעבודה הזו אתה ואוכף כידון אנו deteker
אה, להיות O הנושא שאנחנו גם רודפים nes'l כמו שאנו מכבדים Emelie, זרעי היחיד שלנו טורון, O חרדה בדרכי גם שפע של מראות, דווקא זה או טבע או נולדו צלילים בסדר, נכון ילדה
אם נכדים, זרע הכבוד

[פסוק 17: אסנט] (רחוב)
תראו את הפנים שלך אני לא יכול להתמודד עם נפילות, הוא מציב סניף עיני עירום Feet נופל על הראש מול אלא בבשר הופך תראה בספריות MecAlu אף פעם, כל דו "ימים של גלות Kaçamıyo" kovalıyo 'יום לעלי אכזרי, דנו להביט בעיניים אלה הציתו את כסף הטייקונים האגו מזדיינים דו "מקום שירו
השם של הרחוב שלי yoksulumuz לא שר, לתת משטרת yetimi שולח שמים לאלה הנוסעים değilgökdel

[2 גשר: מרטון Senel]
ב סניף של המרחפים באוויר היוצאים מן סטורם "tanesiy קבלתי הרבה בדרך ושחוק בפנים שלי מה אני יכול לפנות מפסיק לפעמים אין הגדרה של חסר הבית דו" hikayesiy הילד שלי

ב סניף של המרחפים באוויר היוצא מן סטורם "tanesiy ואת הנתיב השחוק לקחתי יותר ממה שמתי בתוך בתורו מפסיק מתכון yokbaz חסרי בית דו" hikayesiy הילד שלי

[פסוק 19: הסוואה] (תנועה)
יכול לשווק, כבישי חיים בשוק 365 ימים "מגנדה השאנן לשלם כסף דם Bi" bitmiyo מסוכן התאונה מפחיתה מבכת כאב לב הרי משה לדבר בתוך להדהד selamün באוזניו פצע אינו דת מלווה אלכוהול טרור תנועה, אלימות, תשוקה מהירה 25 שנתי מאה אלף דולרים למכונית עבור צעירים, סבלנות, סובלנות, הבטיחות ראשונה אז אין פחד, אל תאמין לכל מה שגיאה insanufacık הישועה חייב לחזור מעמעם






Şanışer - Susamam מילים תרגום לעברית



Şanışer - Susamam מילים תרגום לעברית








RADAR



Shameless 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Camila Cabello

Enemies 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Saint-Tropez 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

A Thousand Bad Times 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Liar 「LETRA」 - Traducción al Español - Camila Cabello

Take What You Want 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Die for Me 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Camila Cabello - Shameless (Traducción al Español by Sanderlei) 「LETRA」

DISPUESTOS A MORIR 「LETRA」 - Natos y Waor ft. C.R.O. & Homer el Mero Mero (BARDERO$)

Camila Cabello - Shameless 「Versuri」 - Traducerea Românească

Post Malone - A Thousand Bad Times 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Post Malone - Take What You Want 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Post Malone - Die For Me 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Post Malone - Hollywood's Bleeding 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Circles 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Post Malone

Liar 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Camila Cabello

1분1초(돌아와줘) 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - W PROJECT 4

Louis Tomlinson - Kill My Mind 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Camila Cabello - Shameless 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Camila Cabello - Shameless 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás

Shameless 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Camila Cabello

Post Malone - A Thousand Bad Times 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Steven Universe The Movie - Other Friends 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Louis Tomlinson - Kill My Mind 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Take What You Want 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Die For Me 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Hollywood's Bleeding 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Camila Cabello - Liar 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Kein Plan 「Songtext」 - Loredana feat. MERO

Shameless 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Camila Cabello

Kill My Mind 「Paroles」 - Traduction Française - Louis Tomlinson

Saint-Tropez 「Paroles」 - Traduction Française - Post Malone

A Thousand Bad Times 「Paroles」 - Traduction Française - Post Malone

Take What You Want 「Paroles」 - Traduction Française - Post Malone

Die for Me 「Paroles」 - Traduction Française - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Paroles」 - Traduction Française - Post Malone

Camila Cabello - Liar 「Paroles」 - Traduction Française

Lil Nas X - Panini 「Paroles」 - Traduction Française

La zone est minée 「Paroles」 - Niska

Shameless 「LETRA」 - Tradução - Camila Cabello

Kill My Mind 「LETRA」 - Tradução - Louis Tomlinson

Other Friends 「LETRA」 - Tradução - Steven Universe

Liar 「LETRA」 - Tradução - Camila Cabello

On the Road 「LETRA」 - Tradução - Post Malone

A Thousand Bad Times 「LETRA」 - Tradução - Post Malone

Take What You Want 「LETRA」 - Tradução - Post Malone

Die for Me 「LETRA」 - Tradução - Post Malone

Camila Cabello - Shameless (Tradução em Português by Sanderlei) 「LETRA」

CLC - Devil 「LETRA」 - Tradução

Camila Cabello - Shameless 「Versuri」 - Traducerea Românească

Kill My Mind 「Versuri」 - Traducerea Românească - Louis Tomlinson

Liar 「Versuri」 - Traducerea Românească - Camila Cabello

On the Road 「Versuri」 - Traducerea Românească - Post Malone

Saint-Tropez 「Versuri」 - Traducerea Românească - Post Malone

A Thousand Bad Times 「Versuri」 - Traducerea Românească - Post Malone

Take What You Want 「Versuri」 - Traducerea Românească - Post Malone

Die for Me 「Versuri」 - Traducerea Românească - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Versuri」 - Traducerea Românească - Post Malone

Shameless 「Versuri」 - Traducere în Română - Camila Cabello

WOS - MELON VINO 「LETRA」

Kein Plan 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Loredana feat. MERO

XNXX 「Paroles」 - Traduction Française - Joji

CRIMINAL 「Letras」 - ADL ft. Filipe Ret

XNXX 「Lyrics」 - Joji

Delito 「LETRA」 - Kenia Os

Susamam 「Lyrics」 - English Translation - Şanışer

Calma (Alan Walker Remix) 「Lirik Lagu」 - Terjemahan bahasa indonesia - Pedro Capó, Alan Walker, Farruko

Fresa 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - TINI, Lalo Ebratt

Kenia Os - Delito 「Letras」

WOS - MELON VINO 「LETRA」

Kein Plan 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Loredana feat. MERO

Delito 「LETRA」 - Kenia Os

Susamam 「Lyrics」 - English Translation - Şanışer

CRIMINAL 「Letras」 - ADL ft. Filipe Ret

Marvel Boy - Loco Por Vernos 「LETRA」

Fresa 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - TINI, Lalo Ebratt

Kenia Os - Delito 「Letras」

Kein Plan 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Loredana feat. MERO

WOS - MELON VINO 「LETRA」

Death Announcements 「Lyrics」 - Alkaline

YES 「LETRA」 - Traducción al Español - Fat Joe, Cardi B & Anuel AA

Mansion Party - NSP 「Lyrics

Coração Maloqueiro 「LETRA」 - MC Bruninho e Vitinho Ferrari

KILLSHOT 2 「Lyrics」 - DAX

Despido a Cupido 「Lyrics」 - English Translation - Gera MX Feat. Jay Romero

Joelma - Eclipse de Amor 「LETRA」

Me JuLGuem 「LETRA」 - 3030 part. Choice

Mühelos 「Songtext」 - Dame feat. Tina Naderer

Feeling Some Kinda Way 「Lyrics」 - Kylie Cantrall

Manel - Per la bona gent 「LETRA」

DJ No Pare REMIX 「Lyrics」 - English Translation - Justin Quiles, Natti Natasha, Farruko, Zion, Dalex, Lenny Tavárez

Miley Cyrus - Slide Away 「LETRA」 - Traducción al Español

WOS - MELÓNVINO 「LETRA」

WOS - MELÓNVINO 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

WOS - MELÓNVINO 「Lyrics」 - English Translation

Hollywood’s Bleeding 「LETRA」 - Tradução - Post Malone

YES 「Lyrics」 - English Translation - Fat Joe, Cardi B & Anuel AA

Антигерой 「Текст」 - Mnogoznaal

Dirty Laundry 「Lyrics」 - Danny Brown

Camila Cabello - Shameless 「Testo」 - Traduzione Italiana

Москва 「Текст」 - Тимати x GUF

PICPUKK ft. Nicole - Po-Dobre 「Текст」

FYRE - Sofia Hills 「Текст」

SVADBA 「Текст」 - Български превод - EMIR DJULOVIC & RADA MANOJLOVIC

Теодора Цончева - Без Грим 「Текст」

VessoU - Just In Beeber 「Текст」

Lil Nas X - Panini 「Текст」 - Български превод

PRUSKAM HONORARI 「Текст」 - BORIS DALI

Пръскам хонорари 「Текст」 - Борис Дали

Circles 「Testo」 - Traduzione Italiana - Post Malone

Kill My Mind 「Testo」 - Traduzione Italiana - Louis Tomlinson

Camila Cabello - Liar 「Testo」 - Traduzione Italiana

On the Road 「Testo」 - Traduzione Italiana - Post Malone

Saint-Tropez 「Testo」 - Traduzione Italiana - Post Malone

A Thousand Bad Times 「Testo」 - Traduzione Italiana - Post Malone

Take What You Want 「Testo」 - Traduzione Italiana - Post Malone

Die for Me 「Testo」 - Traduzione Italiana - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Testo」 - Traduzione Italiana - Post Malone

Camila Cabello - Shameless 「Testo」 - Traduzione Italiana

Между гърдите 「Текст」 - Сузанита

Mejdu gardite 「Текст」 - Suzanitta

NE TE ZABRAVYAM 「Текст」 - PRESLAVA

Не те забравям 「Текст」 - Преслава

Hollywood’s Bleeding 「Текст」 - Български превод - Post Malone

all the good girls go to hell 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Billie Eilish

Lil Nas X - Panini 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

SOUNDS OF THE SKENG 「Lyrics」 - STORMZY

Va Banque 「TEKST」 - Sylwia Przybysz

Balungan Kere 「Lirik」 - Nella Kharisma







TOP 100



Shameless 「Текст」 - Български превод - Camila Cabello

Kill My Mind 「Текст」 - Български превод - Louis Tomlinson

Liar 「Текст」 - Български превод - Camila Cabello

On the Road 「Текст」 - Български превод - Post Malone

A Thousand Bad Times 「Текст」 - Български превод - Post Malone

Take What You Want 「Текст」 - Български превод - Post Malone

Die for Me 「Текст」 - Български превод - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Текст」 - Български превод - Post Malone

all the good girls go to hell 「Текст」 - Български превод - Billie Eilish

Camila Cabello - Shameless 「Текст」 - Български превод

CLC - Devil 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

Miley Cyrus - Slide Away 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

Lil Nas X - Panini 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

Camila Cabello - Shameless 「Текст」 - Български превод

A$AP Rocky - Babushka Boi 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

Post Malone - Circles 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

X1 - FLASH 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

Kill My Mind 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Louis Tomlinson

Sanat - Käännöksen suomeksi

all the good girls go to hell 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Billie Eilish

Shameless 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Camila Cabello

TANKCSAPDA – SZEVASZ ÖCSÉM 「Dalszöveg」

all the good girls go to hell 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Billie Eilish

Kein Plan 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Loredana ft. MERO

Camila Cabello - Liar 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

Kill My Mind 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Louis Tomlinson

Circles 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

Saint-Tropez 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

A Thousand Bad Times 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

Take What You Want 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

Die for Me 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

Tovább 「Dalszöveg」 - Punnany Massif feat. Bankos

Post Malone - Circles 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás

Susamam 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Şanışer

SVADBA 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - EMIR DJULOVIC & RADA MANOJLOVIC

La zone est minée 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Niska

#SUSAMAM 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Şanışer

all the good girls go to hell מילים תרגום לעברית Billie Eilish

Shameless מילים תרגום לעברית Camila Cabello

Panini מילים תרגום לעברית Lil Nas X

Miley Cyrus - Slide Away 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás

Kill My Mind 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Louis Tomlinson

Kein Plan 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Loredana ft. MERO

Camila Cabello - Liar 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás

A Thousand Bad Times 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Post Malone

Take What You Want 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Post Malone

Die for Me 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Post Malone

Shameless 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Camila Cabello

all the good girls go to hell 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Billie Eilish

Gori Gori 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Cvija

Maluma - No Se Me Quita מילים תרגום לעברית

Generace velkejch snů 「TEXT」 - Marpo, TroubleGang

KIKESA - 42 JOURS 「Paroles」

OneRepublic - Wanted 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

QUI JE SUIS 「Paroles」 - WILSON

À tort ou à raison 「Paroles」 - DUB INC

Caut Cheia 「Versuri」 - Zanni

Jovem Tralha 「Letras」 - Felp 22 & Meno Tody

Lonely Night - เป๊ก ผลิตโชค 「เนื้อเพลง」

AJÁNDÉK 「Dalszöveg」 - TESWÉR

คนสันดานหมา 「เนื้อเพลง」 - Bipolar X มิน เฉาก๊วย

Portugal 「Låttexter」 - Ricky Rich

Camila Cabello - Shameless 「Lời bài hát」 - Dịch sang tiếng Việ

Shameless 「Lirik」 - Terjemahan bahasa indonesia - Camila Cabello

Melón Vino 「Letras」 - WOS

Carry Me Away 「Lyrics」 - John Mayer

Carry Me Away 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - John Mayer

ANTIPOSITIVE (live) 「Текст」 - Русский перевод - LITTLE BIG

#SUSAMAM

Pick U Up 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Foster The People

I Really Wish I Hated You 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - blink-182

Class Fight 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

High School Sweethearts 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Bellaquita 「Lyrics」 - English Translation - Dalex ft. Lenny Tavárez

Nurse's Office 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Camila Cabello - Shameless 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย

Drama Club 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

WOS - MELON VINO 「LETRA」

Pa' Olvidarme De Ella 「Lyrics」 - English Translation - Piso 21 & Christian Nodal

Show & Tell 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Orange Juice 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

La Reina de la Noche 「LETRA」 - Dvice X Jamby el Favo X Galindo Again

Strawberry Shortcake 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Shameless 「Paroles」 - Traduction Française - Camila Cabello

Shameless 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย - Camila Cabello

Shameless 「Lirik」 - Terjemahan bahasa indonesia - Camila Cabello

Shameless 「Текст」 - Български превод - Camila Cabello

Shameless 「Текст」 - Русский перевод - Camila Cabello

Shameless 「Testo」 - Traduzione Italiana - Camila Cabello

Shameless 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Camila Cabello

Shameless 「Versuri」 - Traducere în Română - Camila Cabello

Marvel Boy - Loco Por Vernos 「LETRA」

The Principal 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Always There - Greta Van Fleet

homecoming queen? 「Lyrics」 - Kelsea Ballerini

Wheels On the Bus 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Melanie Martinez - Detention 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Teacher's Pet 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

#SUSAMAM

Loredana feat. MERO - Kein Plan 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri

Camila Cabello - Liar 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri

Kill My Mind 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Louis Tomlinson

Hollywood’s Bleeding 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

Take What You Want 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

Die for Me 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

A Thousand Bad Times 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

Susamam 「Şarkı Sözleri」 - Şanışer

Camila Cabello - Shameless 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri

Take What You Want 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Die For Me 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

A Thousand Bad Times 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Post Malone - Saint Tropez 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Enemies 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Allergic 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

On The Road 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Staring At The Sun 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

I’m Gonna Be 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Post Malone - Internet 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Myself 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - I Know 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Camila Cabello - Shameless (Tradução em Português by Sanderlei) 「LETRA」

A divisão estadual após a Proclamação da República

As regiões do estado de São Paulo

São José do Rio Preto (Mesorregião)

Ribeirão Preto (Mesorregião)

Araçatuba (Mesorregião)

Lil Nas X - Panini 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Lucky Luke 「Songtext」 - AK AusserKontrolle & Fux AusserKontrolle

PARADIES 「Songtext」 - MIKA

Susamam 「Versuri」 - Traducere în Română - Şanışer

Susamam 「Testo」 - Traduzione Italiana - Şanışer

Susamam 「Текст」 - Русский перевод - Şanışer

Susamam 「Текст」 - Български превод - Şanışer

Susamam 「LETRA」 - Tradução - Şanışer

Susamam 「LETRA」 - Traducción al Español - Şanışer

Susamam 「Paroles」 - Traduction Française - Şanışer

Susamam 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Şanışer

Susamam 「Lyrics」 - English Translation - Şanışer

Susamam 「Lyrics」 - English Translation - Şanışer

Maldita Noche 「LETRA」 - MIRA

Post Malone - Myself 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

História e Geografia

Post Malone - Myself 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Post Malone - Internet 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Post Malone - Internet 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

I’m Gonna Be 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Post Malone

I’m Gonna Be 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Staring At The Sun 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Post Malone

Staring At The Sun 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

On The Road 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Post Malone

Mato Grosso do Sul - Conheça seu Estado

On The Road 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Post Malone - Allergic 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Post Malone - Allergic 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Enemies 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Post Malone - Enemies 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Saint Tropez 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Post Malone - Saint Tropez 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

A Thousand Bad Times 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Die For Me 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Post Malone

Die For Me 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Take What You Want 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Post Malone

Take What You Want 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Lyrics」 - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Paroles」 - Traduction Française - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「LETRA」 - Tradução - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Lirik」 - Terjemahan bahasa indonesia - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Текст」 - Български превод - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Текст」 - Русский перевод - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Testo」 - Traduzione Italiana - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Versuri」 - Traducere în Română - Post Malone

Camila Cabello - Shameless 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย

Hollywood’s Bleeding 「Versuri」 - Traducere în Română - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Testo」 - Traduzione Italiana - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Текст」 - Русский перевод - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Текст」 - Български превод - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Lirik」 - Terjemahan bahasa indonesia - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「LETRA」 - Tradução - Post Malone

XNXX - Joji

Hollywood’s Bleeding 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Paroles」 - Traduction Française - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Melanie Martinez - Recess 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung


CLC - Devil 「Lyrics」


Translations - Links




CLC - Devil

CLC - Devil - Romanized

CLC - Devil - English Translation

CLC - Devil - Deutsche Übersetzung

CLC - Devil - 翻訳 日本語で







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה